Articolul precedent |
Articolul urmator |
694 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-02-08 12:58 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.263:81'367 (1) |
Education (14210) |
Linguistics and languages (5021) |
SM ISO690:2012 БОБРОВА, Юлиана. Формы тестовых заданий для самоконтроля и контроля знаний учащихся. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.3, pp. 217-227. ISBN 978-9975-3370-4-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.3, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.263:81'367 | ||||||
Pag. 217-227 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article considers one of the most important aspects of the organization of the educational process – the management of the evaluation of the results of the educational activities of students in the educational system. The concept of testing students in the educational process as one of the forms of control of their knowledge and skills is revealed. The functions, the most common forms and types of testing used by teachers in the educational process of the modern school are considered. |
||||||
|