Articolul precedent |
Articolul urmator |
754 13 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-27 23:23 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3 (782) |
Kinds of school providing general education (2013) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila. Pași spre transdisciplinaritate în formarea inițială a cadrelor didactice pentru. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 118-128. ISBN 978-9975-3370-3-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.2, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3 | ||||||
Pag. 118-128 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article argues the need for steps towards transdisciplinarity in initial teacher education from a psychocentered perspective (student centered) and a sociocentric perspective (focusing on the needs of society). There are concrete examples of intra-, inter-, pluri- and transdisciplinary approach at the levels of the study programs that initially train teachers for primary education at the State Pedagogical University from Chisinau. |
||||||
|