Pași spre transdisciplinaritate în formarea inițială a cadrelor didactice pentru
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
754 13
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-27 23:23
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3 (782)
Kinds of school providing general education (2013)
SM ISO690:2012
URSU, Ludmila. Pași spre transdisciplinaritate în formarea inițială a cadrelor didactice pentru. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chisinau, Republic of Moldova: 2019, Seria 21, Vol.2, pp. 118-128. ISBN 978-9975-3370-3-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.2, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Pași spre transdisciplinaritate în formarea inițială a cadrelor didactice pentru

CZU: 373.3

Pag. 118-128

Ursu Ludmila
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 14 ianuarie 2020


Rezumat

This article argues the need for steps towards transdisciplinarity in initial teacher education from a psychocentered perspective (student centered) and a sociocentric perspective (focusing on the needs of society). There are concrete examples of intra-, inter-, pluri- and transdisciplinary approach at the levels of the study programs that initially train teachers for primary education at the State Pedagogical University from Chisinau.