Articolul precedent |
Articolul urmator |
1353 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-01-17 10:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.614-057.875+378.015.3 (1) |
Social psychology (960) |
Higher education. Universities. Academic study (2563) |
SM ISO690:2012 СИНИЦАРУ, Лариса. Особенности формирования в ходе учебно-воспитательного процесса самостоятельности студента как умения адаптироваться к новым условиям социальной среды. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 70-84. ISBN 978-9975-3370-2-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.614-057.875+378.015.3 | ||||||
Pag. 70-84 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article considers the issues of organizing the teaching and educational process at a higher school. The author pays attention to the main aspects which need to be considered by those who are engaged in vocational training of future psychologists: program content of subjects, level of readiness of pupils for training, psychological features of student's age, professional skills of the teacher. Special attention is given to the questions of development of the identity of will-be psychologists, in particular, to the formation of independence as the educational productivity and as the personality qualities at students. |
||||||
|