Articolul precedent |
Articolul urmator |
563 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-17 23:51 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.356.2+376.1.015.3 (1) |
Social structure. Society as a social system (976) |
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (591) |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Adriana. Modele de consiliere psihologică a părinților copiilor cu dizabilități. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 119-125. ISBN 978-9975-3370-2-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 21, Vol.1, 2019 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 316.356.2+376.1.015.3 | ||||||
Pag. 119-125 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article describes the role, purpose and essential aspects of psychological counseling for parents of children with disabilities. The same applies to models of psychological counseling for parents of children with disabilities, depending on the parental style, which refers to all the behaviors and emotions that parents have towards their children and how the parent approaches the relationship with their child. There are suggestions for parents to have a positive attitude towards the child. |
||||||
|