Modele de consiliere psihologică a părinților copiilor cu dizabilități
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
563 18
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 23:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
316.356.2+376.1.015.3 (1)
Social structure. Society as a social system (976)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (591)
SM ISO690:2012
CIOBANU, Adriana. Modele de consiliere psihologică a părinților copiilor cu dizabilități. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. Seria XXI, 21-22 martie 2019, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Seria 21, Vol.1, pp. 119-125. ISBN 978-9975-3370-2-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 21, Vol.1, 2019
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
Seria XXI, Chișinău, Moldova, 21-22 martie 2019

Modele de consiliere psihologică a părinților copiilor cu dizabilități

CZU: 316.356.2+376.1.015.3

Pag. 119-125

Ciobanu Adriana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 ianuarie 2020


Rezumat

This article describes the role, purpose and essential aspects of psychological counseling for parents of children with disabilities. The same applies to models of psychological counseling for parents of children with disabilities, depending on the parental style, which refers to all the behaviors and emotions that parents have towards their children and how the parent approaches the relationship with their child. There are suggestions for parents to have a positive attitude towards the child.