Implicații practice de formare a culturii pedagogice a familiei din perspectiva educației de gen a preșcolarilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
753 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-05 00:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2.091:305 (1)
Kinds of school providing general education (1998)
Gender studies (96)
SM ISO690:2012
DUMINICĂ, Stella. Implicații practice de formare a culturii pedagogice a familiei din perspectiva educației de gen a preșcolarilor. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 95-101. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567681
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470

Implicații practice de formare a culturii pedagogice a familiei din perspectiva educației de gen a preșcolarilor

Practical implications of forming the pedagogical culture of the family from the perspective gender education of preschool children

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3567681
CZU: 373.2.091:305

Pag. 95-101

Duminică Stella
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2020


Rezumat

The present article mentions the importance of the partnership relationship of the institution of early education with the family in order to orient the teacherstowards development, self-educationan dencouragement to analyze, understandand apply various strategies to increase the pedagogical culture to the family from the perspective of the gendere ducation of the preschoolers.The theoretical knowledge and praxiology of gendere ducation, integrating into a personal pedagogical code of teachers and parents, willensurethe competent, correctand tactical transmission of the kindergarten culture to preschoolers.

În articolul de față se menționează importanța relației de parteneriat a instituției de educație timpurie cu familia în scopul orientării cadrelor didactice spre dezvoltare, autoeducație și încurajări de-a analiza, înțelege și aplica diferite strategii de sporire a culturii pedagogice, din perspectiva educației de gen a preșcolarilor. Cunoștințele teoretice și praxiologia educației de gen, integrându-se într-un cod pedagogic personal al cadrelor didactice și părinților, vor asigura transmiterea competentă, corectă și tacticoasă a culturii de gen preșcolarilor.

Cuvinte-cheie
educational social partnership, gender education, family pedagogical culture, preschoolers’ gender culture, gender parental competences, gender values,

parteneriat socioeducațional, educația de gen, cultura pedagogică a familiei, cultura de gen a preșcolarilor, competențe parentale de gen, valorile de gen