Formarea competenței studenților de proiectare a produselor vestimentare prin situații de învățare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
601 6
Ultima descărcare din IBN:
2022-06-20 14:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378:687 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2575)
Clothing industry. Garment manufacture. Beauty culture (149)
SM ISO690:2012
DANILĂ, Natalia. Formarea competenței studenților de proiectare a produselor vestimentare prin situații de învățare. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 62-68. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567655
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470

Formarea competenței studenților de proiectare a produselor vestimentare prin situații de învățare

Formation de compétence de conception de vêtements par le biais de situations d’apprentissage

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3567655
CZU: 378:687

Pag. 62-68

Danilă Natalia
 
Agenţia Naţională de Asigurare a Calităţii în Educaţie și Cercetare (ANACEC)
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2020


Rezumat

L’introduction descompétences dans l’éducation a entraîné des changements à la fois dans lespolitiqueséducatives et dans lesprogrammes d’études. Ceschangementsontunein"luence directe sur le processus de formation, sur l’élaboration du programmes, le matérieldidactique/méthodique, etc. Ainsi, le processus de formationprofessionnelle est devenu un sujet trèsdiscuté et étudié dans le milieu universitaire. Nous proposonsunesynthèse de plusieursmodèles de développement des compétences et un modèledédié à la formation de conceptionde vêtementspar le biais de situations d’apprentissage.

Introducerea competențelor în educație a generat schimbări atât în politicile educaționale, dar și în programele de studii. Aceste schimbări in"luențează direct procesul de instruire, elaborarea curricula, materialului metodic etc. Astfel, procesul de formare a competențelor a devenit un subiect foarte discutat și cercetat în mediul academic. Propunem o sinteză a mai multor modele de dezvoltare a competențelor și un model dedicat formării competenței de proiectare prin situații de învățare.

Cuvinte-cheie
compétences, formationprofessionnelle, compétence de conception, situations d’apprentissage,

competențe, formare profesională, competenţă de proiectare, situaţii de învăţare