Metodologia formării competenței de pronunție la studenți (monoftongul posterior /u:/)
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
706 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-28 21:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378:81.1 (1)
Higher education. Universities. Academic study (2563)
Linguistics and languages (5040)
SM ISO690:2012
USATÎI, Larisa. Metodologia formării competenței de pronunție la studenți (monoftongul posterior /u:/). In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 4(64), pp. 43-45. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3567637
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(64) / 2019 / ISSN 1811-5470

Metodologia formării competenței de pronunție la studenți (monoftongul posterior /u:/)

The formation of pronunciation abilities of the english back monophthong /U:/

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3567637
CZU: 378:81.1

Pag. 43-45

Usatîi Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 11 ianuarie 2020


Rezumat

The formation of pronunciation abilities of the English back monophthong /u:/ is of great signi!icance especially in case of linguistic transfer of the characteristics of the mother tongue into the English language. The audio-pronunciation habit is an inseparable part for developing the professional competence of the student. The subject-matter of the present investigation concerns the use of different methods for making distinctions and similiarities between the English monophthong /u:/ and the Romanian /u/. Communication in English is in need of pronunciation competence at a high level on the part of speakers.

Formarea abilităților de pronunție a monoftongului posterior englez /u:/ are o semni!icație mare, în special, în cazul transferului lingvistic al caracteristicilor limbii materne în cele ale limbii engleze. Deprinderea audierepronunțare este inseparabilă în dezvoltarea competenței profesionale a studentului. Subiectul investigației ține de folosirea diferitor metode pentru delimitarea deosebirilor și asemănărilor dintre monoftongul posterior englezesc /u:/ și monoftongul românesc /u/. Pentru a comunica în limba engleză, este necesară dobândirea competenței de nivel înalt de pronunție din partea vorbitorilor.

Cuvinte-cheie
abilities, linguistic transfer, native language, foreign language, inseparable, similiarities, communication, pronunciation competence, monophthong, pronunciation,

abilităţi, transfer lingvistic, limba maternă, limbă străină, inseparabil, similarități și deosebiri, comunicare, competență de pronunție, monoftong, pronunțare.