Învățarea prin descoperire
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
1051 114
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-03 10:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02 (1324)
General questions of didactics and method (1212)
SM ISO690:2012
MIHĂILĂ, Monica-Maria, PETROVSCHI, Nina. Învățarea prin descoperire. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 43-46. ISBN 978-9975-76-268-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice
Vol. 2, 2019
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice"
Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019

Învățarea prin descoperire

CZU: 37.02

Pag. 43-46

Mihăilă Monica-Maria, Petrovschi Nina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 8 ianuarie 2020


Rezumat

Învățarea prin descoperire a apărut ca reacție împotriva excesului folosirii metodelor verbale. Ea se bazează pe investigarea proprie a elevului cu scopul de a dobândi, prin activitatea independentă, dirijată, cunoștințe noi din diferite surse de informații și de a învăța abilități, deprinderi, priceperi, capacități. În concluzie, descoperirea, reconstituirea și explicarea fenomenelor istorice pe baza investigației directe a diferitelor surse de informații constituie un mod de învățare care este în același timp și cunoaștere și acțiune.

Apprentissage par découverte a émergé comme une réaction contre l’usage excessif des méthodes verbales. Il est basé sur l’enquête de l’étudiant afin d’acquérir, par l’intermédiaire de travail autonome, menée, nouvelles connaissances provenant de diverses sources d’information et d’apprendre les compétences, les habitudes, les compétences, les capacités. En conclusion, la découverte, des reconstitutions historiques et expliquer des phénomènes sur la base d’une enquête directe de différentes sources d’information constitue un moyen d’apprentissage qui est en même temps et connaissances et action.

Cuvinte-cheie
metode, euristică, învăţare prin descoperire, descoperire deductivă, descoperirea inductivă, descoperire transductivă, situaţie de problemă