Articolul precedent |
Articolul urmator |
1051 114 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 10:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02 (1324) |
General questions of didactics and method (1212) |
SM ISO690:2012 MIHĂILĂ, Monica-Maria, PETROVSCHI, Nina. Învățarea prin descoperire. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Didactica științelor exacte, 1-2 martie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 2, pp. 43-46. ISBN 978-9975-76-268-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 2, 2019 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 1-2 martie 2019 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02 | ||||||
Pag. 43-46 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Învățarea prin descoperire a apărut ca reacție împotriva excesului folosirii metodelor verbale. Ea se bazează pe investigarea proprie a elevului cu scopul de a dobândi, prin activitatea independentă, dirijată, cunoștințe noi din diferite surse de informații și de a învăța abilități, deprinderi, priceperi, capacități. În concluzie, descoperirea, reconstituirea și explicarea fenomenelor istorice pe baza investigației directe a diferitelor surse de informații constituie un mod de învățare care este în același timp și cunoaștere și acțiune. |
||||||
Cuvinte-cheie metode, euristică, învăţare prin descoperire, descoperire deductivă, descoperirea inductivă, descoperire transductivă, situaţie de problemă |
||||||
|