Articolul precedent |
Articolul urmator |
847 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-04-28 23:52 |
SM ISO690:2012 IVANCOV, Ludmila, COROPCEANU, Eduard. Noi posibilități de evaluare a cadrului didactic de către elevi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 167-170. ISBN 978-9975-76-284-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 167-170 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Evaluarea lecţiilor prin diferite mecanisme, inclusiv prin intermediul instrumentelor web este importantă pentru a determina în mod obiectiv nivelul calității procesului educațional. Din multitudinea tipurilor de evaluare, evaluarea cadrului didactic de către elevi este mai rar utilizată, însă poate oferi informații valoroase pentru analiza profesorului privind corelarea activităților desfășurate cu așteptările elevilor. Acest tip de evaluare mobilizează cadrul didactic pentru o prestație mai bună, dezvoltare profesională continuă și sensibilitate înaltă la tendințele din societate. În rezultat, cadrul didactic tinde să racordeze permanent metodologia didactică la necesitățile educabililor. |
||||||||
Cuvinte-cheie tehnologii informaționale și comunicaționale, program online, autoevaluare, evaluare, feedback, Instrumentul Teleskop, Quizizz, Mentimeter, information and communication technologies, online program, self-assessment, evaluation, feedback, Telescope Tool, Quizizz, Mentimeter |
||||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-91091</cfResPublId> <cfResPublDate>2019</cfResPublDate> <cfVol>Vol. 1</cfVol> <cfStartPage>167</cfStartPage> <cfISBN>978-9975-76-284-7</cfISBN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/91091</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Noi posibilități de evaluare a cadrului didactic de către elevi</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>tehnologii informaționale și comunicaționale; program online; autoevaluare; evaluare; feedback; Instrumentul Teleskop; Quizizz; Mentimeter; information and communication technologies; online program; self-assessment; evaluation; feedback; Telescope Tool; Quizizz; Mentimeter</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p> Evaluarea lecţiilor prin diferite mecanisme, inclusiv prin intermediul instrumentelor web este importantă pentru a determina în mod obiectiv nivelul calității procesului educațional. Din multitudinea tipurilor de evaluare, evaluarea cadrului didactic de către elevi este mai rar utilizată, însă poate oferi informații valoroase pentru analiza profesorului privind corelarea activităților desfășurate cu așteptările elevilor. Acest tip de evaluare mobilizează cadrul didactic pentru o prestație mai bună, dezvoltare profesională continuă și sensibilitate înaltă la tendințele din societate. În rezultat, cadrul didactic tinde să racordeze permanent metodologia didactică la necesitățile educabililor.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>Assessing lessons through different mechanisms, including through web tools is important to objectively determine the quality of the educational process. Of the many types of evaluation, the evaluation of the teacher by the students is less used, but it can provide valuable information for the teacher's analysis regarding the correlation of the activities carried out with the expectations of the students. This type of evaluation mobilizes the theacher for better performance, continuous professional development and high sensitivity to the trends in society. As a result, the teacher tends to permanently connect the teaching methodology to the students needs.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-60226</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-273</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-60226</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-60226-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Ivancov</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Ludmila</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-273</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-273-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Coropceanu</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Eduard</cfFirstNames> <cfFamilyNames>Коропчану</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Эдуард</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>