Articolul precedent |
Articolul urmator |
838 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-04-28 23:52 |
SM ISO690:2012 IVANCOV, Ludmila, COROPCEANU, Eduard. Noi posibilități de evaluare a cadrului didactic de către elevi. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 167-170. ISBN 978-9975-76-284-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
||||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 167-170 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Evaluarea lecţiilor prin diferite mecanisme, inclusiv prin intermediul instrumentelor web este importantă pentru a determina în mod obiectiv nivelul calității procesului educațional. Din multitudinea tipurilor de evaluare, evaluarea cadrului didactic de către elevi este mai rar utilizată, însă poate oferi informații valoroase pentru analiza profesorului privind corelarea activităților desfășurate cu așteptările elevilor. Acest tip de evaluare mobilizează cadrul didactic pentru o prestație mai bună, dezvoltare profesională continuă și sensibilitate înaltă la tendințele din societate. În rezultat, cadrul didactic tinde să racordeze permanent metodologia didactică la necesitățile educabililor. |
||||||||
Cuvinte-cheie tehnologii informaționale și comunicaționale, program online, autoevaluare, evaluare, feedback, Instrumentul Teleskop, Quizizz, Mentimeter, information and communication technologies, online program, self-assessment, evaluation, feedback, Telescope Tool, Quizizz, Mentimeter |
||||||||
|