Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
864 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-10 14:48
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 189-193. ISBN 978-9975-76-285-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 1, 2019
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019

Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste


Pag. 189-193

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 2 ianuarie 2020


Rezumat

Constructivismul reprezintă o nouă paradigmă în procesul învățării. Învățarea constructivistă vizează cunoașterea construită prin reflectarea realității, construirea semnificațiilor proprii, structurare individuală sau în grup, experiențe autentice, reflecții prin corelare. Punctul central prin care s-a ajuns la extinderea constructivismului în pedagogie îl reprezintă învăţarea, şi, ca urmare, această paradigmă transdisciplinară a generat consecinţe şi soluţii aplicative şi în domeniul instruirii.

Constructivism is a new paradigm in the learning process. Constructivist learning refers to knowledge built by reflecting reality, building its own meanings, individual or group structure, authentic experiences, correlations by correlation. The central point of the expansion of constructivism in pedagogy is learning, and as a result, this transdisciplinary paradigm has generated consequences and applicative solutions in the field of training as well.