Articolul precedent |
Articolul urmator |
864 83 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-10 14:48 |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Rolul profesorului și al elevului în procesul învățării constructiviste. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective, Ed. 1, 27-28 septembrie 2019, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2019, Vol. 1, pp. 189-193. ISBN 978-9975-76-285-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 1, 2019 |
|||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" 1, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2019 | |||||
|
|||||
Pag. 189-193 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Constructivismul reprezintă o nouă paradigmă în procesul învățării. Învățarea constructivistă vizează cunoașterea construită prin reflectarea realității, construirea semnificațiilor proprii, structurare individuală sau în grup, experiențe autentice, reflecții prin corelare. Punctul central prin care s-a ajuns la extinderea constructivismului în pedagogie îl reprezintă învăţarea, şi, ca urmare, această paradigmă transdisciplinară a generat consecinţe şi soluţii aplicative şi în domeniul instruirii. |
|||||
|