Influența e-learning-ului asupra analfebetismului funcțional
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
918 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-07 19:55
SM ISO690:2012
ŞTEFAN, Elena Gabriela. Influența e-learning-ului asupra analfebetismului funcțional. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, Ed. 6, 6 iunie 2019, Cahul. Cahul, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu‖ din Cahul, 2019, Vol.6, Partea 2, pp. 98-100. ISSN 2587-3563 .
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.6, Partea 2, 2019
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
6, Cahul, Moldova, 6 iunie 2019

Influența e-learning-ului asupra analfebetismului funcțional


Pag. 98-100

Ştefan Elena Gabriela
 
Școala gimnazială „Vasile Șeicaru”, Oancea
 
 
Disponibil în IBN: 26 decembrie 2019


Rezumat

Functional illiteracy is a concept that refers to people who know how to read, but they do not understand what they have read. More specifically, a person can reproduce verbally or in writing a text but does not understand enough to use it as a resource in the success of an action or performance. In this context, the e-learning system could lead to considerable changes in this state of affairs, especially in terms of its interactive feature, involving a multitude of distance learning / assimilation programs, through an efficient communication process which implies the involvement of people with considerable skills and experience in the field, so that they can adapt to the various dysfunctions / needs / needs that are at the practical level.

Analfabetismul funcțional este o noțiune care se referă la persoanele care știu să citească, dar nu înțeleg ceea ce au citit. Mai precis, o persoană poate să reproducă verbal sau în scris un text, dar nu îl înțelege suficient pentru a-l folosi ca resursă în reușita unei acțiuni sau în performanțe. În acest context, sistemul e-learning ar putea să determine modificări considerabile asupra acestei stări de fapt, mai ales prin prisma caracteristicii sale interactive, acesta implicând o multitudine de programe dedicate învățării/asimilării la distanță, prin intermediul unui proces de comunicare eficient, în care se impune implicarea unor persoane cu competențe și experiență considerabilă în domeniu, astfel încât să se reușească adaptarea din mers la diversele disfuncționalități/cerințe/nevoi sesizate la nivel practic.

Cuvinte-cheie
e-learning, functional illiteracy, communication, efficiency, skills, Dysfunction, need,

e-learning, analfabetism funcțional, comunicare, eficienţă, competențe, disfuncţionalitate, cernță