Orientările valorice ale cadrelor didactice cu nivel înalt a inteligenței emoționale.
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
759 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-04-23 19:52
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.942:37.011.31 (5)
Psychology (3362)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3882)
SM ISO690:2012
PALADI, Oxana, CHEPTENE, Victoria, MAHOVICI, Viorica. Orientările valorice ale cadrelor didactice cu nivel înalt a inteligenței emoționale.. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 3-4(35), pp. 51-66. ISSN 1857-2502.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Psihologie, revista ştiinţifico-practică
Numărul 3-4(35) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276

Orientările valorice ale cadrelor didactice cu nivel înalt a inteligenței emoționale.

Value orientations in didactic staff with high levels of emotional intelligence.

CZU: 159.942:37.011.31

Pag. 51-66

Paladi Oxana1, Cheptene Victoria2, Mahovici Viorica1
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 12 decembrie 2019


Rezumat

În acest articol sunt prezentate rezultatele referitoare la nivelurile de manifestare a inteligenței emoționale la cadrele didactice și orientările valorice, sunt determinate relațiile statistice dintre factorii studiați.

This article describes the concepts of value orientations and emotional intelligence. There are presented results regarding the levels of manifestation of emotional intelligence and value orientations in didactic staff and determined the statistical relationships between the studied factors.

Cuvinte-cheie
valoare, orientări valorice, Inteligenţa emoţională, satisfacție în muncă, cadre didactice,

value, value orientations, emotional intelligence, work satisfaction, Didactic Staff