Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
825 50 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-21 21:06 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
17.02:159.922 (1) |
Moral philosophy. Ethics. Practical philosophy (390) |
Psychology (3388) |
SM ISO690:2012 SOCIU, Cristinel. Moralitatea ca domeniu distinct al cunoașterii sociale și dezvoltării umane. In: Psihologie, revista ştiinţifico-practică , 2019, nr. 3-4(35), pp. 12-20. ISSN 1857-2502. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Psihologie, revista ştiinţifico-practică | ||||||
Numărul 3-4(35) / 2019 / ISSN 1857-2502 /ISSNe 2537-6276 | ||||||
|
||||||
CZU: 17.02:159.922 | ||||||
Pag. 12-20 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea morală de-a lungul vieții este un domeniu fascinant de cercetare. Primul studiu sistematic al concepțiilor pe care copiii le au despre jocuri, reguli, pedeapsă, dreptate și corectitudine a fost realizat de către J. Piaget. L. Kohlberg este foarte cunoscut mai ales pentru teoria sa despre stadiile dezvoltării morale, pe care a popularizato prin mai multe studii empirice efectuate în cadrul Centrului pentru Educație Morală al Universității Harvard. În decursul ultimelor cinci decenii, s-au acumulat numeroase cercetări despre dezvoltarea morală. Scopul acestei lucrări este de a trece în revistă principalele concepte și teorii încorporate în literatura din domeniul dezvoltării morale. |
||||||
Cuvinte-cheie dezvoltare morală educație morală dezvoltare religioasă și spirituală, moral development moral education religious and spiritual development |
||||||
|