Articolul precedent |
Articolul urmator |
662 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-11-09 22:38 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.14 (4) |
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273) |
SM ISO690:2012 VOLONTÎRI, Olesea, CABAC, Valeriu. Învățământul dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, Ed. 8, 15 septembrie 2018, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediţia 8, pp. 88-92. ISBN 978-9975-50-236-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Orientări actuale în cercetarea doctorală Ediţia 8, 2019 |
||||||
Conferința "Orientări actuale în cercetarea doctorală" 8, Bălți, Moldova, 15 septembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.14 | ||||||
Pag. 88-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The way of organizing dual learning requires the search for teaching models of content selection and teaching of the "General training" component, including computer science, through massive use of information and communication technology (ICT) capabilities. Among the existing models, an enormous potential in the learning process efficiency has blendad learning. |
||||||
Cuvinte-cheie dual learning, blendad learning |
||||||
|