Învățământul dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
662 3
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-09 22:38
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
377.14 (4)
Specialized instruction. Vocational, technical, professional training. Vocational colleges, institutes. Polytechnics (273)
SM ISO690:2012
VOLONTÎRI, Olesea, CABAC, Valeriu. Învățământul dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist. In: Orientări actuale în cercetarea doctorală, Ed. 8, 15 septembrie 2018, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediţia 8, pp. 88-92. ISBN 978-9975-50-236-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Orientări actuale în cercetarea doctorală
Ediţia 8, 2019
Conferința "Orientări actuale în cercetarea doctorală"
8, Bălți, Moldova, 15 septembrie 2018

Învățământul dual ca soluție în formarea de competențe a viitorului specialist

CZU: 377.14

Pag. 88-92

Volontîri Olesea, Cabac Valeriu
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 10 decembrie 2019


Rezumat

The way of organizing dual learning requires the search for teaching models of content selection and teaching of the "General training" component, including computer science, through massive use of information and communication technology (ICT) capabilities. Among the existing models, an enormous potential in the learning process efficiency has blendad learning.

Cuvinte-cheie
dual learning, blendad learning