Rolul evaluării formative în dezvoltarea la elevii cu CES a capacităţilor de învăţare – autocontrol – autoreglare
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
671 37
Ultima descărcare din IBN:
2023-07-11 14:54
SM ISO690:2012
CHIPERI, Nadejda. Rolul evaluării formative în dezvoltarea la elevii cu CES a capacităţilor de învăţare – autocontrol – autoreglare. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 187-190. ISBN 978-9975-56-010-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării"
Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011

Rolul evaluării formative în dezvoltarea la elevii cu CES a capacităţilor de învăţare – autocontrol – autoreglare


Pag. 187-190

Chiperi Nadejda
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 6 decembrie 2019


Rezumat

Formative evaluation provides terms of reference for identifying pupil’s difficulties to aquire the autonomy in learning. Theoretical and experimental arguments demonstrate that evaluation expresses its specific role in increasing school performance only in relation with teaching and learning. So we present a psychopedagogical experiment to demonstrate the complexity of the teaching-learning-evaluation process.