Articolul precedent |
Articolul urmator |
671 37 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-07-11 14:54 |
SM ISO690:2012 CHIPERI, Nadejda. Rolul evaluării formative în dezvoltarea la elevii cu CES a capacităţilor de învăţare – autocontrol – autoreglare. In: Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării, 1-2 noiembrie 2011, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2011, pp. 187-190. ISBN 978-9975-56-010-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării 2011 | ||||||
Conferința "Pledoarie pentru educaţie – cheia creativităţii şi inovării" Chişinău, Moldova, 1-2 noiembrie 2011 | ||||||
|
||||||
Pag. 187-190 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Formative evaluation provides terms of reference for identifying pupil’s difficulties to aquire the autonomy in learning. Theoretical and experimental arguments demonstrate that evaluation expresses its specific role in increasing school performance only in relation with teaching and learning. So we present a psychopedagogical experiment to demonstrate the complexity of the teaching-learning-evaluation process. |
||||||
|