Motivarea elevilor cu CES în procesul educaţional
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
651 26
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 21:54
SM ISO690:2012
PRUNICI, Elena, PRUNICI, Maria. Motivarea elevilor cu CES în procesul educaţional. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 144-150. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Motivarea elevilor cu CES în procesul educaţional


Pag. 144-150

Prunici Elena1, Prunici Maria2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Liceul Internat Republican cu Profil Sportiv
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

The main task of school, towards pupil with special educational requirements (CES), is the same as towards all the others pupil – to bring to them knowledges/competences and essential values needed for society integration, which in turn of, gives the hope of an better society.

Cuvinte-cheie
motivaţie, motivaţia învăţării, educaţie integrată