Dimensiuni ale motivaţiei pentru învăţare la elevi
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
711 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-02 12:40
SM ISO690:2012
BÎRSAN, Elena. Dimensiuni ale motivaţiei pentru învăţare la elevi. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 110-116. ISBN 978-9975-3302-8-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediția 5, 2019
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019

Dimensiuni ale motivaţiei pentru învăţare la elevi


Pag. 110-116

Bîrsan Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2019


Rezumat

The present article describes the importance of motivation in general and learning motivation in particular as a factor in capitalizing on students' potential. Motivation is a psychological trait of human personality exhibited in man's attitude towards nature and towards everything that surrounds him. Considering the developments in the modern school system, it is our belief that motivating students to learn is currently one of the school's fundamental problems.

Cuvinte-cheie
motivation, learning, student, learning motivation