Articolul precedent |
Articolul urmator |
711 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-02 12:40 |
SM ISO690:2012 BÎRSAN, Elena. Dimensiuni ale motivaţiei pentru învăţare la elevi. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 110-116. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||
|
||||||
Pag. 110-116 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The present article describes the importance of motivation in general and learning motivation in particular as a factor in capitalizing on students' potential. Motivation is a psychological trait of human personality exhibited in man's attitude towards nature and towards everything that surrounds him. Considering the developments in the modern school system, it is our belief that motivating students to learn is currently one of the school's fundamental problems. |
||||||
Cuvinte-cheie motivation, learning, student, learning motivation |
||||||
|