Articolul precedent |
Articolul urmator |
746 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-10 18:06 |
SM ISO690:2012 BÎRSAN, Elena. Valorile asertivității pedagogice. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 5, 18 octombrie 2019, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2019, Ediția 5, pp. 20-26. ISBN 978-9975-3302-8-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediția 5, 2019 |
||||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 5, Bălți, Moldova, 18 octombrie 2019 | ||||||||
|
||||||||
Pag. 20-26 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Human values are indispensable for the existence of humans and societies. They have always existed except that they have been approached differently in different cultures and historical periods. The present research addresses the importance of promoting the values of pedagogical assertiveness in the educational environment. |
||||||||
Cuvinte-cheie values, assertiveness, pedagogical assertiveness |
||||||||
|