Comunicare-autocunoaştere şi teatru: dimensiuni aplicative la vârsta şcolară mică
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
687 53
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-13 20:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3:015 (1)
Kinds of school providing general education (1985)
Bibliography and bibliographies. Catalogues (51)
SM ISO690:2012
HOBJILĂ, Angelica. Comunicare-autocunoaştere şi teatru: dimensiuni aplicative la vârsta şcolară mică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 73-76. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521053
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455

Comunicare-autocunoaştere şi teatru: dimensiuni aplicative la vârsta şcolară mică

Communication-(Self)knowledge, and Drama – Dimensions of Application at the Primary School Age

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521053
CZU: 373.3:015

Pag. 73-76

Hobjilă Angelica
 
Universitatea "Alexandru Ioan Cuza", Iaşi
 
Disponibil în IBN: 20 noiembrie 2019


Rezumat

Articolul de faţă propune asocierea problematicii comunicării cu sfera teatrului, în încercarea de a ilustra posibilitatea şi oportunitatea abordării lor la vârsta şcolară mică. Particularizând, comunicarea-autocunoaştere şi comunicareacunoaştere (diferenţiate, în literatura de specialitate, de comunicarea-relaţionare/cooperare/împărtăşire etc.) vor fi exemplificate prin raportare la diferite arii curriculare şi în asociere cu valorificarea de tehnici subsumate universului teatrului

This article proposes to associate the problem of communication with school drama, in an attempt to illustrate the possibility and opportunity of approaching them at the primary school age. Specifically, the communication-self-knowledge and the communication-knowledge (differentiated, in specialized literature, from communication-relationship/cooperation/sharing etc.) will be exemplified by references to various curricular areas and in association with the use of techniques belonging to the world of drama.

Cuvinte-cheie
comunicare, autocunoaştere, cunoaştere, teatru, vârsta școlară mică,

communication, self-knowledge, knowledge, drama, primary school age