Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
687 53 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-13 20:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3:015 (1) |
Kinds of school providing general education (1985) |
Bibliography and bibliographies. Catalogues (51) |
SM ISO690:2012 HOBJILĂ, Angelica. Comunicare-autocunoaştere şi teatru: dimensiuni aplicative la vârsta şcolară mică. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 73-76. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521053 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3521053 | |||||
CZU: 373.3:015 | |||||
Pag. 73-76 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul de faţă propune asocierea problematicii comunicării cu sfera teatrului, în încercarea de a ilustra posibilitatea şi oportunitatea abordării lor la vârsta şcolară mică. Particularizând, comunicarea-autocunoaştere şi comunicareacunoaştere (diferenţiate, în literatura de specialitate, de comunicarea-relaţionare/cooperare/împărtăşire etc.) vor fi exemplificate prin raportare la diferite arii curriculare şi în asociere cu valorificarea de tehnici subsumate universului teatrului |
|||||
Cuvinte-cheie comunicare, autocunoaştere, cunoaştere, teatru, vârsta școlară mică, communication, self-knowledge, knowledge, drama, primary school age |
|||||
|