Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
828 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-28 17:11 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811 (16) |
Organization of instruction (523) |
Languages (3187) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Repere conceptuale şi metodologice ale curriculumului la Limba străină – 2019. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 40-44. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525211 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525211 | |||||
CZU: 37.091:811 | |||||
Pag. 40-44 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul prezintă reperele conceptuale şi metodologice ale curriculumului la disciplina Limba străină. Revizuirea curriculumului disciplinar are la bază mai multe documente normative naţionale şi internaţionale. Curriculumul este centrat pe competenţe şi finalităţi, adică pe produs/ achiziţiile finale ale procesului de predare-învăţare-evaluare. Competenţele specifice disciplinei Limba străină au fost elaborate în baza Cadrului European Comun de Referinţă pentru Limbi: competenţa lingvistică, competenţa sociolingvistică, competenţa pragmatică şi competenţa (pluri-/inter-)culturală, acestea fiind formate prin intermediul unităţilor de învăţare şi regăsindu-se reprezentate în progresie pe tot parcursul şcolarităţii. |
|||||
Cuvinte-cheie curriculum, competenţe specifice, unităţi de competenţe, unitate de învăţare, receptare, producere, interacţiune, mediere, curriculum, specific competences, units of competences, unit of learning, reception, production, interaction, mediation |
|||||
|