Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
677 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-08 14:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091:811 (16) |
Organization of instruction (530) |
Languages (3223) |
SM ISO690:2012 GRÎU, Natalia. Profilul absolventului în contextul noii generaţii de curricula, aria Limbă şi comunicare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2019, nr. 4-5(116-117), pp. 36-39. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3525205 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 4-5(116-117) / 2019 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3525205 | ||||||
CZU: 37.091:811 | ||||||
Pag. 36-39 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul realizează o scurtă radiografie a etapei premergătoare elaborării curricula ediţia 2018-2019 şi stabileşte cele mai importante elemente de noutate, la nivelul ariei Limbă şi comunicare. De asemenea, descrie aspectele relevante ale sistemului de competenţe urmărite în cadrul ariei, în vederea definirii profilului absolventului. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, curriculum, aria limbă şi comunicare, profilul absolventului, competențe, limba română, limba maternă, limbă străină, education, curriculum, the Language and Communication area, graduate profile, skills, Romanian, mother tongue, foreign language |
||||||
|