Factorul timp în reconsiderarea temporală a procesului educațional
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
713 4
Ultima descărcare din IBN:
2021-06-09 23:54
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.0 (7433)
Education (14077)
SM ISO690:2012
CALLO, Tatiana. Factorul timp în reconsiderarea temporală a procesului educațional. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 3(63), pp. 3-8. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519193
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 3(63) / 2019 / ISSN 1811-5470

Factorul timp în reconsiderarea temporală a procesului educațional

The time factor in temporary reconsideration of the educational process

DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3519193
CZU: 37.0

Pag. 3-8

Callo Tatiana
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
Disponibil în IBN: 19 noiembrie 2019


Rezumat

The information addressed in the article presents a theoretical foundation of the concept of time in one of its educational forms, being based on scienti"ic evidence in the "ield. An opening towards new directions in education is projected, demonstrating the importance of the proper use of time and its formative value in revealing the pupil’s personality in the educational process. The article includes an analysis of the time factor under the sign of nuances in pre-university education, to demonstrate that the same content, presented in a dual temporal structure, can have a better effect on the learning process. The shift of emphasis on time and its impact is generated by the need to achieve better results, promoting the basic idea of education, that of allowing pupils to learn.

Informațiile abordate în articol prezintă o întemeiere teoretică a conceptului de timp în una din formele sale educaționale, "iind bazată pe dovezi științi"ice în domeniu. Autorul proiectează o deschidere spre noi direcții de evoluție a învățământului, demonstrând importanța folosirii adecvate a timpului și a valorii lui formative în dezvăluirea personalității elevului în procesul de instruire. Este o analiză a factorului timp sub semnul nuanțelor în educația preuniversitară, pentru a dovedi că același conținut, prezentat într-o structură temporală dublet, poate avea un efect mai bun asupra procesului de învățare. Deplasarea accentelor pe timp și pe impactul acestuia este generată de necesitatea obținerii unor rezultate mai bune, promovând ideea de bază a învățământului, aceea de a permite elevilor să învețe. Articolul se adresează persoanelor cu putere decizională din acest domeniu, care pot să identi"ice determinațiile reconsiderării temporale a procesului educațional și pot regândi potențialul și nevoile educației de azi din perspectiva timpului.

Cuvinte-cheie
man of the time, spirit of time, personal time, productive time, "leetingness, remanence principle, lesson schedule, double lesson.,

om al timpului, spiritul timpului, timp personal, timp productiv, fugacitate, principiul remanenței, orarul lecțiilor, lecție dublet.