Studiu de caz privind dezvoltarea competenţei digitale la viitorii profesori filologi
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1131 74
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-18 13:25
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:(378+81) (1)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184)
Higher education. Universities. Academic study (2576)
Linguistics and languages (5052)
SM ISO690:2012
BRAICOV, Andrei, VEVERIȚĂ, Tatiana. Studiu de caz privind dezvoltarea competenţei digitale la viitorii profesori filologi. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 124-137. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.124-137
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Studiu de caz privind dezvoltarea competenţei digitale la viitorii profesori filologi

Case study on the development of digital competenceof future language teachers

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.124-137
CZU: 004:(378+81)

Pag. 124-137

Braicov Andrei, Veveriță Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 26 octombrie 2019


Rezumat

În articol sunt prezintate rezultatele experimentului pedagogic de implementare a unui model pedagogic pentru dezvoltarea competenței digitale la viitoarele cadre didactice filologi. Modelul și metodologia implementării lui valorifică un șir de strategii didactice interactive (ÎBC, ÎBPr, ÎBP, ÎBÎ, Hotlist, Multimedia Scrapbook, Treasure Hunt, Web Quest, etc.) și cresc semnificativ performanţele academice ale studenţilor.

The article presents the results of the pedagogical experiment on the implementation of a pedagogical model for the development of digital competence of the future language teachers. The model and methodology of its implementation harness a number of interactive teaching strategies (PBL, QBL, IBL, PrBL, Hotlist, Multimedia Scrapbook, Treasure Hunt, Web Quest, etc.) and significantly increase students' academic performance.

Cuvinte-cheie
competenţă, experiment, model pedagogic, strategii interactive, ÎBC, ÎBPr, ÎBP, ÎBÎ, eșantion, constatare, formare, validare,

competence, experiment, pedagogical model, active learning methods IBL, PrBL, PBL, QBL, Sample, finding, training, validation