Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1131 74 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-18 13:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:(378+81) (1) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4184) |
Higher education. Universities. Academic study (2576) |
Linguistics and languages (5052) |
SM ISO690:2012 BRAICOV, Andrei, VEVERIȚĂ, Tatiana. Studiu de caz privind dezvoltarea competenţei digitale la viitorii profesori filologi. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 124-137. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.124-137 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.124-137 | ||||||
CZU: 004:(378+81) | ||||||
Pag. 124-137 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În articol sunt prezintate rezultatele experimentului pedagogic de implementare a unui model pedagogic pentru dezvoltarea competenței digitale la viitoarele cadre didactice filologi. Modelul și metodologia implementării lui valorifică un șir de strategii didactice interactive (ÎBC, ÎBPr, ÎBP, ÎBÎ, Hotlist, Multimedia Scrapbook, Treasure Hunt, Web Quest, etc.) și cresc semnificativ performanţele academice ale studenţilor. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, experiment, model pedagogic, strategii interactive, ÎBC, ÎBPr, ÎBP, ÎBÎ, eșantion, constatare, formare, validare, competence, experiment, pedagogical model, active learning methods IBL, PrBL, PBL, QBL, Sample, finding, training, validation |
||||||
|