Formation of values in the education system: constructivist paradigm
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
845 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-04 15:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
124.5+371.4 (1)
PHILOSOPHY. PSYCHOLOGY (4512)
Education (14077)
SM ISO690:2012
ANTOCI, Diana. Formation of values in the education system: constructivist paradigm. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 69-78. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.69-78
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Formation of values in the education system: constructivist paradigm

Formarea valorilor în sistemul de educație: paradigma constructivistă

DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.69-78
CZU: 124.5+371.4

Pag. 69-78

Antoci Diana
 
Tiraspol State University
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2019


Rezumat

This article examines the scientific research regarding the formation of value orientation from the perspective of the constructivist paradigm. This study has allowed to point out various views of the constructivism representatives in order to promote significant value orientations for the contemporary society through the principles, conditions, and strategies which are milestones for the development of the value orientation in educable persons. The given content determines the topicality of this study and outlines some strategic investigative directions.

În articolul dat sunt examinate cercetări științifice privind formarea orientării valorice din perspectiva paradigmei constructiviste. Studiul desfășurat a permis evidențierea variilor poziții reprezentanților constructivismului în vederea promovării orientărilor valorice semnificative pentru societatea contemporană prin intermediul principiilor, condițiilor, strategiilor ce constituie puncte de reper pentru dezvoltarea orientării valorice la educabili. Conținutul expus determină actualitatea studiului întreprins și conturează direcțiile investigaționale de perspectivă.

Cuvinte-cheie
value, value orientation, constructivism, education system,

valoare, orientare valorică, constructivism, sistem de învățământ