Perspectiva constructivistă asupra procesului de învățare
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
905 64
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 22:35
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.3 (440)
Education (14210)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina, MIHĂILĂ, Monica-Maria. Perspectiva constructivistă asupra procesului de învățare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 32-40. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.32-40
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Perspectiva constructivistă asupra procesului de învățare

Perspective constructiviste sur le processus d'apprentissage

DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.32-40
CZU: 371.3

Pag. 32-40

Petrovschi Nina, Mihăilă Monica-Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2019


Rezumat

Astăzi învăţarea implică nu numai conţinuturile de transmis, dar, mai ales, modalităţile de dobândire independentă a cunoştinţelor. Cel mai important aspect al învăţării este considerat a învăţa să cunoşti. Prin urmare, învăţarea trebuie să conducă la însuşirea competenţelor necesare pentru integrarea în viaţa socială şi în lumea muncii. Acum sunt prioritare utilizarea activă a cunoaşteri, încurajarea reflecţiei, asigurarea unui nivel crescut al competenţelor transversale.

Aujourd'hui, l'apprentissage ne concerne pas uniquement les contenus à transmettre, mais en particulier les moyens d'acquérir des connaissances indépendantes. L'aspect le plus important de l'apprentissage est considéré comme apprendre à savoir. L’apprentissage doit donc conduire à l’acquisition des compétences nécessaires à l’intégration dans la vie sociale et dans le monde du travail. Maintenant, l’utilisation active des connaissances, encourager la réflexion et assurer un niveau accru de compétences transversales constituent une priorité.

Cuvinte-cheie
constructivism, învăţarea globală, învăţarea cu sens, experienţă, creativitate, centrarea pe învăţarea celui ce învaţă,

clés: constructivisme, apprentissage global, apprentissage significatif, Experience, créativité, en se concentrant sur l'apprentissage de l'apprenant