Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
905 64 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 22:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.3 (440) |
Education (14210) |
SM ISO690:2012 PETROVSCHI, Nina, MIHĂILĂ, Monica-Maria. Perspectiva constructivistă asupra procesului de învățare. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 3(17), pp. 32-40. ISSN 1857-0623. DOI: https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.32-40 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(17) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.36120/2587-3636.v17i3.32-40 | ||||||
CZU: 371.3 | ||||||
Pag. 32-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Astăzi învăţarea implică nu numai conţinuturile de transmis, dar, mai ales, modalităţile de dobândire independentă a cunoştinţelor. Cel mai important aspect al învăţării este considerat a învăţa să cunoşti. Prin urmare, învăţarea trebuie să conducă la însuşirea competenţelor necesare pentru integrarea în viaţa socială şi în lumea muncii. Acum sunt prioritare utilizarea activă a cunoaşteri, încurajarea reflecţiei, asigurarea unui nivel crescut al competenţelor transversale. |
||||||
Cuvinte-cheie constructivism, învăţarea globală, învăţarea cu sens, experienţă, creativitate, centrarea pe învăţarea celui ce învaţă, clés: constructivisme, apprentissage global, apprentissage significatif, Experience, créativité, en se concentrant sur l'apprentissage de l'apprenant |
||||||
|