Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
580 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-01 22:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
004:37 (63) |
Computer science and technology. Computing. Data processing (4103) |
Education (14077) |
SM ISO690:2012 VASCAN, Teodora. Studiul noilor tehnologii din perspectiva funcționalității în procesul educațional. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 2(16), pp. 115-122. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | |||||
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | |||||
|
|||||
CZU: 004:37 | |||||
Pag. 115-122 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul de față prezintă un studiu a noilor tehnologii ca o alternativă la metodele clasice de predare prin implementarea noilor tehnologii în procesul de predare-învățare-evaluare și în administrarea proceselor educaționale în ansamblul lor. Integrarea noilor tehnologii în activitatea didactică va contribui decisiv la schimbarea tipului de predare, dintr-un un model static, în care elevul este un simplu „receptor” pentru ceea ce predă profesorul, într-unul dinamic, în care procesul de predare-învățare se ghidează după elev iar acesta este atras să caute pe cont propriu noi surse de cunoaștere. |
|||||
Cuvinte-cheie noi tehnologii, platforme educaționale, evaluare on-line., new technologies, educational platforms, on-line evaluation |
|||||
|