Studiul noilor tehnologii din perspectiva funcționalității în procesul educațional
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
580 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-05-01 22:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004:37 (63)
Computer science and technology. Computing. Data processing (4103)
Education (14077)
SM ISO690:2012
VASCAN, Teodora. Studiul noilor tehnologii din perspectiva funcționalității în procesul educațional. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 2(16), pp. 115-122. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 2(16) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Studiul noilor tehnologii din perspectiva funcționalității în procesul educațional

Study of the new technologies from the perspectivity of functionality in the educational process

CZU: 004:37

Pag. 115-122

Vascan Teodora
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 25 octombrie 2019


Rezumat

Articolul de față prezintă un studiu a noilor tehnologii ca o alternativă la metodele clasice de predare prin implementarea noilor tehnologii în procesul de predare-învățare-evaluare și în administrarea proceselor educaționale în ansamblul lor. Integrarea noilor tehnologii în activitatea didactică va contribui decisiv la schimbarea tipului de predare, dintr-un un model static, în care elevul este un simplu „receptor” pentru ceea ce predă profesorul, într-unul dinamic, în care procesul de predare-învățare se ghidează după elev iar acesta este atras să caute pe cont propriu noi surse de cunoaștere.

This article presents a study of new technologies as an alternative to classical teaching methods by implementing new technologies in the teaching-learning-evaluation process and in the management of educational processes as a whole. The integration of new technologies in didactic activity will contribute decisively to changing the type of teaching, from a static model in which the student is a simple "receiver" for what the teacher teaches in a dynamic one in which the teaching-learning process guides after the student and he is drawn to look for new sources of knowledge on his own.

Cuvinte-cheie
noi tehnologii, platforme educaționale, evaluare on-line.,

new technologies, educational platforms, on-line evaluation