Articolul precedent |
Articolul urmator |
1842 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-11-09 22:11 |
SM ISO690:2012 PANCENCO, Larisa. The process of foreign language teaching in non-linguistic universities. In: Economie. : Lucrări ştiinţifice, 1-2 iunie 2010, Chişinău. Chişinău: Centrul editorial UASM, 2010, Vol. 25 (2), pp. 152-154. ISBN 978-9975-64-194-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economie. Vol. 25 (2), 2010 |
||||||
Seminarul "Economia sectorului agroalimentar – realizări şi perspective" Chişinău, Moldova, 1-2 iunie 2010 | ||||||
|
||||||
Pag. 152-154 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Problema receptării şi transmiterii informaţiei ştiinţifico+informaţionale este destul de dificilă dacă în procesul de comunicare interlocutorii vorbesc în deferite limbi. Aşadar apare problema transpoziţionării unităţilor terminologice dintr-un sistem lexical special în altul. Din acest motiv programa la limba engleză pentru instituţii de învăţământ ce nu sunt specializate în filologie prevede cunoaşterea de către studenţi a terminologiei engleze de specialitate şi abilitatea de a traduce în limba maternă literatura ştiinţifică bogată în lexic terminologic. Mijloacele propuse pentru cunoaşterea, asimilarea şi reproducerea termenilor de specialitate pot îmbunătăţi înţelegerea conţinutului unui text, forma modalităţi şi procedee de asimilare a informaţiei lingvistice transmite conţinutul textului. În afara de aceasta ele pot fi modificate şi completate în dependenţă de specificul auditoriului, scopul şi nivelul de instruire. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|