Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
576 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-14 16:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (476) |
Organization of instruction (523) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Cultura diplomatică, componentă a competenţei profesionale a managerilor de proiecte şi a formatorilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 20-26. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 37.091 | |||||
Pag. 20-26 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul abordează, cu statut de inovaţie, cultura diplomatică, în calitate de componentă a competenţei profesionale a formatorilor şi a managerilor de proiecte, argumentându-se rolul acestora în construirea unei imagini pozitive a ţării, inclusiv prin reprezentarea ei în diverse relaţii de parteneriat din proiectele educaţionale. Exemplele analizate, raportate la misiunea şi viziunea CE PRO DIDACTICA, care au fost probate în timp, pe diverse meridiane ale lumii, construiesc o axă metodologică calitativă relevantă. |
|||||
Cuvinte-cheie cultură diplomatică, diplomaţie pedagogică, competenţe profesionale, proiect de intervenţie educaţională, managementul proiectelor, coordonator/manager de proiect, trainer, expert, relaţii internaţionale, parteneriat, diplomatic culture, pedagogical diplomacy, professional skills, project of educational intervention, project management, project coordinator/project manager, trainer, expert, international relations, partnerships |
|||||
|