Cultura diplomatică, componentă a competenţei profesionale a managerilor de proiecte şi a formatorilor
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
576 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 16:16
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (476)
Organization of instruction (523)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Cultura diplomatică, componentă a competenţei profesionale a managerilor de proiecte şi a formatorilor. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2018, nr. 4-5(110-111), pp. 20-26. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4-5(110-111) / 2018 / ISSN 1810-6455

Cultura diplomatică, componentă a competenţei profesionale a managerilor de proiecte şi a formatorilor

Diplomatic Culture as a Component of Project Managers’ and Trainers’ Professional Competence

CZU: 37.091

Pag. 20-26

Goraş-Postică Viorica12
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Centrul Educaţional Pro Didactica
 
Disponibil în IBN: 16 septembrie 2019


Rezumat

Articolul abordează, cu statut de inovaţie, cultura diplomatică, în calitate de componentă a competenţei profesionale a formatorilor şi a managerilor de proiecte, argumentându-se rolul acestora în construirea unei imagini pozitive a ţării, inclusiv prin reprezentarea ei în diverse relaţii de parteneriat din proiectele educaţionale. Exemplele analizate, raportate la misiunea şi viziunea CE PRO DIDACTICA, care au fost probate în timp, pe diverse meridiane ale lumii, construiesc o axă metodologică calitativă relevantă.

The article deals with diplomatic culture as a component of the professional competence of trainers and project managers, arguing their role in building a positive image of the country, which includes representing it in various partnerships within education projects. The analyzed examples, related to the mission and vision of CE PRO DIDACTICA, which have been tested over time on various meridians of the world, build a relevant qualitative methodological axis.

Cuvinte-cheie
cultură diplomatică, diplomaţie pedagogică, competenţe profesionale, proiect de intervenţie educaţională, managementul proiectelor, coordonator/manager de proiect, trainer, expert, relaţii internaţionale, parteneriat,

diplomatic culture, pedagogical diplomacy, professional skills, project of educational intervention, project management, project coordinator/project manager, trainer, expert, international relations, partnerships