Comunicarea managerială eNicientă – factor de realizare a obiectivelor instituției de învățământ
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
561 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-15 10:08
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.07:005.57 (1)
Management aspects of educational institutions (197)
Management operations. Direction (301)
SM ISO690:2012
GABUJA, Maria. Comunicarea managerială eNicientă – factor de realizare a obiectivelor instituției de învățământ. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 100-103. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470

Comunicarea managerială eNicientă – factor de realizare a obiectivelor instituției de învățământ

Effective communication management - a factor to achieve the objectives of the educational institution

CZU: 37.07:005.57

Pag. 100-103

Gabuja Maria
 
Liceul Internat Republican cu Profil Sportiv
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2019


Rezumat

Articolul de față abordează problematica comunicării manageriale conturând un șir de repere praxiologice pentru asigurarea unei comunicări e"iciente în instituția de învățământ general. Printre acestea se numără: elementele fundamentale ale unei comunicări manageriale e"iciente; aspecte de ordin psihosocial necesare pentru o comunicare managerială reușită; factorii perturbatori ai procesului de comunicare managerială; comportamentele verbale funcționale, dar și cele nefuncționale, pe care trebuie să le înlăture un manager școlar

The article addresses the issue of managerial communication, outlining a series of praxiological landmarks for ensuring effective communication in the general education institution. These include: the fundamental elements of effective managerial communication; some psychosocial aspects necessary for successful management communication; the disruptive factors of the managerial communication process; functional verbal behaviors, as well as the non-functional, negative ones, which a school manager has to remove.

Cuvinte-cheie
comunicare managerială, factori perturbatori ai procesului de comunicare managerială, comportamente verbale funcționale, comportamente verbale nefuncționale,

managerial communication, disruptive factors of the managerial communication process, functional verbal behaviors, non-functional verbal behaviors