Interactivitatea – o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1081 36
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 21:51
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (479)
Organization of instruction (528)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina, MIHĂILĂ, Monica-Maria. Interactivitatea – o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 2(62), pp. 3-6. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(62) / 2019 / ISSN 1811-5470

Interactivitatea – o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii

Interactivite - une nouvelle approche des perspectives de la connaissance

CZU: 37.091

Pag. 3-6

Petrovschi Nina, Mihăilă Monica-Maria
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 13 septembrie 2019


Rezumat

Actuala tendință a școlii spre noi experiențe de cunoaștere a generat o nouă abordare a perspectivelor cunoașterii în procesul educațional - cea interactivă. Acest concept reclamă o nouă reconceptualizare a procesului de învățare pentru asigurarea educației, când motivația, individualizarea, diferențierea instruirii și educației, aplicarea tehnologiilor didactice noi creează condiții pentru transformarea învățării, cu accentul pe rezultate, pe creșterea calității în instruire, cercetare

La tendance actuelle de l’école à de nouvelles expériences de connaissance a conduit à une nouvelle approche à la connaissance du processus éducatif dans la perspective plus interactive. Ce concept, demande une nouvelle manière de transformer l’apprentissage a in d’assurer l’éducation, la motivation, la différenciation, individualisation de la formation et l’éducation, l’application de nouvelles technologies d’enseignement crée des conditions pour la transformation de l’enseignement en mettant l’accent sur les résultats, en augmentant la qualité de la formation et la recherche.

Cuvinte-cheie
calitatea educaţiei, învățarea prin acțiune, proces interactiv, învățare interactivă, strategii didactice interactive,

qualité de l’enseignement, l’apprentissage d’action, processus interactif, apprentissage interactif, les stratégies d’enseignement interactives