Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
768 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-08 15:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07:005.32 (20) |
Management aspects of educational institutions (196) |
Management activities (428) |
SM ISO690:2012 CALAPOD, Valeria. Conceptualizarea modelului de conducere a şcolii bazat pe competenţe. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 2(42), pp. 121-127. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||
Numărul 2(42) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||
|
|||||
CZU: 37.07:005.32 | |||||
Pag. 121-127 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul abordează conceptul managementului școlii din perspectiva competențelor manageriale, prin valorizarea resurselor umane în scopul creşterii calităţii actului educaţional. În acest sens, stilul de conducere al directorului este foarte important şi trebuie să fie orientat spre stimularea şi motivarea cadrelor didactice. Un model integrat de conducere a şcolii bazat pe competenţe, în care managerul va interacţiona permanent cu personalul din subordine, va conduce, în final, la obținerea de performanțe individuale şi organizaționale, în conformitate cu prevederile standardelor educaționale. |
|||||
Cuvinte-cheie model de conducere, competențe, negociere, management, managementul resurselor umane, conducere tranzacţională, motivare profesională, model of leadership, competences, negotiation, management, human resources management, transactional management, professional motivation |
|||||
|