Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
729 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 16:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.147.02:811.111'243 (13) |
Higher education. Universities. Academic study (2533) |
English language (667) |
SM ISO690:2012 PETRICIUC, Lilia. Aspecte ale formării competenței pragmatice la limba engleză în cadrul formal. In: Revistă de știinţe socioumane , 2019, nr. 2(42), pp. 101-108. ISSN 1857-0119. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revistă de știinţe socioumane | |||||
Numărul 2(42) / 2019 / ISSN 1857-0119 /ISSNe 2587-330X | |||||
|
|||||
CZU: 378.147.02:811.111'243 | |||||
Pag. 101-108 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Necesitatea de a aborda elementele competenței de comunicare (CC) în echilibru este pe deplin argumentată din punct de vedere teoretic. În procesul didactic însă, se remarcă favorizarea componentei lingvistice, în special pe dimensiunea lexicală, în detrimentul celorlalte dimensiuni, ceea ce, inevitabil, determină diverse deficiențe în legătură cu analiza, tratarea acestei competențe. Articolul accentuează necesitatea dezvoltării competenței pragmatice și prezintă câteva strategii didactice eficiente din această perspectivă. |
|||||
Cuvinte-cheie competență de comunicare (CC), competență pragmatică (CP), intervenție pedagogică, strategie, marginalizare, deficienţă, cadrul formal, transfer pozitiv/negativ, Communicative Competence (CC), Pragmatic Competence (PC), pedagogical treatment, strategy, marginalization, deficiency, formal setting, positive/negative transfer |
|||||
|