Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
814 43 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-11 17:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:51 (14) |
Kinds of school providing general education (1985) |
Mathematics (1636) |
SM ISO690:2012 URSU, Ludmila. Strategii transductive (metaforice) în predarea-învățarea matematicii în clasele primare. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 5-6(105-106), pp. 89-92. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 5-6(105-106) / 2017 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 373.3.02:51 | |||||
Pag. 89-92 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul relevă specificul strategiilor didactice transductive, evidențiind valențele pedagogice ale acestora în predarea-învățarea matematicii în școala primară și invocând argumente cu referire la psihologia vârstelor. Sunt prezentate și comentate oportunități de realizare a unor strategii didactice transductive, oferite în manualele de matematică pentru clasele primare. În contextul abordat, pe baza unei asocieri de tip transductiv cu modelul de management al calității Plan-Do-Check-Act (W. E. Deming), se figurează ciclul Concepere-Elaborare-Aplicare-Evaluare-Actualizare, a cărui perpetuare, în condițiile motivației cadrului didactic, asigură menținerea succesului unei strategii didactice pe panta în ascensiune a standardelor calității în educație. |
|||||
Cuvinte-cheie matematică, învăţământ primar, vârsta școlară mică, stadiul operațiilor concrete, raționament transductiv, strategie didactică, strategie didactică transductivă, Mathemathics, primary education, young school age, concrete operational stage, transductive rationing, didactic strategy, transductive didactic strategy |
|||||
|