Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
658 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-11-06 14:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37(438) (1) |
Education (14077) |
SM ISO690:2012 GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Reverberaţii pe marginea schimbărilor din învățământul polonez. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 4(104), pp. 33-38. ISSN 1810-6455. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | |||||
Numărul 4(104) / 2017 / ISSN 1810-6455 | |||||
|
|||||
CZU: 37(438) | |||||
Pag. 33-38 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Articolul oferă o analiză academică a rezultatelor unei vizite de studiu la Universitatea din Opole, Polonia, în cadrul programului european Erasmus+, prezentând, de manieră eseistică, unele referinţe pe marginea contextului sociocultural polonez, a realităţii educaţionale universitare, dar şi anumite reflecţii asupra problemelor pedagogice curente cercetate de colegii polonezi. De asemenea, se face o prezentare a modelelor de educaţie civică şi religioasă din această ţară. |
|||||
Cuvinte-cheie vizită de studiu, învăţământ universitar, educație civică, studenţi, profesori universitari, integrare europeană, schimb de experienţă, educație religioasă, cercetare pedagogică, study visit, University Education, civic education, students, university professors, European integration, exchange of experience, Religious education, pedagogical research |
|||||
|