Reverberaţii pe marginea schimbărilor din învățământul polonez
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
658 9
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-06 14:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37(438) (1)
Education (14077)
SM ISO690:2012
GORAŞ-POSTICĂ, Viorica. Reverberaţii pe marginea schimbărilor din învățământul polonez. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2017, nr. 4(104), pp. 33-38. ISSN 1810-6455.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională
Numărul 4(104) / 2017 / ISSN 1810-6455

Reverberaţii pe marginea schimbărilor din învățământul polonez

Reverberations on the Changes in Polish Education

CZU: 37(438)

Pag. 33-38

Goraş-Postică Viorica12
 
1 Universitatea de Stat din Moldova,
2 Centrul Educaţional Pro Didactica
 
Disponibil în IBN: 10 septembrie 2019


Rezumat

Articolul oferă o analiză academică a rezultatelor unei vizite de studiu la Universitatea din Opole, Polonia, în cadrul programului european Erasmus+, prezentând, de manieră eseistică, unele referinţe pe marginea contextului sociocultural polonez, a realităţii educaţionale universitare, dar şi anumite reflecţii asupra problemelor pedagogice curente cercetate de colegii polonezi. De asemenea, se face o prezentare a modelelor de educaţie civică şi religioasă din această ţară.

This study provides an academic analysis of the results of a study visit to the University of Opole, Poland, within the framework of the Erasmus+ European program, presenting some essayistic references to the Polish socio-cultural context, to the university educational reality in this country, as well as some reflections on current pedagogical issues investigated by Polish colleagues. Also, there is a presentation of models of civic and religious education in this country.

Cuvinte-cheie
vizită de studiu, învăţământ universitar, educație civică, studenţi, profesori universitari, integrare europeană, schimb de experienţă, educație religioasă, cercetare pedagogică,

study visit, University Education, civic education, students, university professors, European integration, exchange of experience, Religious education, pedagogical research