Fenomenul „Bullying” în grupul de adolescenţi: Proces şi roluri participative
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1548 313
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 09:13
SM ISO690:2012
TURCHINA, Tatiana. Fenomenul „Bullying” în grupul de adolescenţi: Proces şi roluri participative . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2008, nr. 9(19), pp. 183-186. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(19) / 2008 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Fenomenul „Bullying” în grupul de adolescenţi: Proces şi roluri participative

Pag. 183-186

Turchina Tatiana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

The paper describes the view of bullying as a social phenomenon, a group process which is largely enabled and maintained by members of a school class. Adolescents are involved in bullying in different ways. Some participant roles taken by individual adolescents in the bullying process were analyzed. Roles assigned to the subjects were Victim, Billy, Reinforcer of the bully, Assistant of the bully, Defender of the victim and Outsider.