Învăţământul complementar – orientări conceptuale
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
681 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-17 16:36
SM ISO690:2012
VOLCOV, Valeriu. Învăţământul complementar – orientări conceptuale. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2008, nr. 9(19), pp. 114-116. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(19) / 2008 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Învăţământul complementar – orientări conceptuale

Pag. 114-116

Volcov Valeriu
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2013


Rezumat

In this article there are broached conceptual orientations of complementary education for children. These onsets hold on to: - The education concept focused on student – the formative education theories, the problematical education theories, the heuristical education theories, the collaborations pedagogy theories and the conceptions of personality development by framing an I – conception. - The complementary education functions and main characteristics. - The main priorities of the complementary education system renovation and consolidation process.