Învăţarea „Disciplinării” în cadrul parteneriatului şcoală–părinţi–copii
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
978 60
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-18 19:48
SM ISO690:2012
SADOVEI, Larisa, NANI, Maia. Învăţarea „Disciplinării” în cadrul parteneriatului şcoală–părinţi–copii . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2008, nr. 9(19), pp. 108-110. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9(19) / 2008 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Învăţarea „Disciplinării” în cadrul parteneriatului şcoală–părinţi–copii

Pag. 108-110

Sadovei Larisa, Nani Maia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

Parents' knowledge of different educational methods does not presume that they apply them correctly in their relationship with their children. The persuasion parents need and the total openness of some of them for training in this direction oriented this study towards the revelation of some aspects that are very vulnerable, including the modality of the discipline. The application of some didactic methods of initiation of parents in the ecology of education will conduct us to form the parents' ability and practice regarding the management of the discipline problems, the aspects illuminated in this research.