Articolul precedent |
Articolul urmator |
739 11 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-29 12:18 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:[811.135.1+821.135.] (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3934) |
Balkan Romance / Balkan Romanic languages (1456) |
Literature of Balkan Romance / Romanic languages (2087) |
SM ISO690:2012 PÂSLARU, Vlad. Terminologia educației lingvistice și literare: constituire și unificare. In: Filologia modernă: realizări şi perspective în context european: Moştenire, Influenţă, Continuitate, Ed. 12, 6 decembrie 2018, Chişinău. Chişinău: "Tipocart Print" SRL, 2019, Ediţia 12, pp. 110-117. ISBN 978-9975-3289-0-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Filologia modernă: realizări şi perspective în context european Ediţia 12, 2019 |
||||||
Colocviul "Filologia modernă: realizări şi perspective în context european" 12, Chişinău, Moldova, 6 decembrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:[811.135.1+821.135.] | ||||||
Pag. 110-117 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Autorul face un excursistoric în procesul de constituire și unificare a terminologiei educației lingvistice și literare în RM și România în ultimele decenii. Acțiunile coordonate managerial și științific au condus la definirea și punerea în uz a unui sistem original de termeni specifici, care reflectă atât conceptele și teoriile lingvistice, estetice și literare, cât și pe cele ale pedagogiei moderne mondiale. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă de comunicare, competență literară-lectorală, educaţie lingvistică, educaţie literar-artistică, curriculum, obiective educaționale, vorbitor elevat al limbii române, cititor cult de literatură, activitate comunicativlingvistică, activitate literar-artistică, stadii de/ale lectură/lecturii |
||||||
|