Aspecte psihopedagogice ale adaptării copilului cu cerinţe educaţionale speciale în şcoala primară
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
927 144
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-06 21:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.015.3 (31)
Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools (599)
SM ISO690:2012
GONŢA, Victoria. Aspecte psihopedagogice ale adaptării copilului cu cerinţe educaţionale speciale în şcoala primară. In: Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”, 2017, nr. 3-4(15-16), pp. 425-432. ISSN 2457-5550. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.3360183
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de studii interdisciplinare „C. Stere”
Numărul 3-4(15-16) / 2017 / ISSN 2457-5550

Aspecte psihopedagogice ale adaptării copilului cu cerinţe educaţionale speciale în şcoala primară

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.3360183
CZU: 376.015.3

Pag. 425-432

Gonţa Victoria
 
Universitatea de Studii Politice şi Economice Europene „Constantin Stere”
 
 
Disponibil în IBN: 6 august 2019


Rezumat

În articol se abordează problema nevoilor psihosociale ale copiilor cu cerinţe educaţionale speciale în contextul incluziunii lor educaţionale. Sunt reflectate rezultatele investigaţiei sferei cognitive şi comportamentale ale copiilor cu ADHD, tulburări din spectrul autismului şi a celor cu retard mintal, care întâmpină dificultăţi de integrare socială şi succesele pe care aceştia le pot obţine în rezultatul intervenţiei psihopedagogice bine orientate.

The article addresses the psychosocial needs of children with special educational needs în the context of their educational inclusion. Are reflected the findings of the cognitive and behavioral sphere investigations of children with ADHD, autism and mentally retarded disorders that are experiencing difficulties în social integration and the results they can achieve through well-targeted psycho-pedagogical intervention.

Cuvinte-cheie
copil, disabilitate, cerinţe educaţionale speciale, intervenţie psihopedagogică, adaptare socială, educație incluzivă