Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1014 44 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 03:33 |
SM ISO690:2012 CABAC, Eugeniu. Modelul de cercetare a factorilor ce influenţează randamentul elevilor la matematică
. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 311-315. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
Pag. 311-315 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article touches upon the problem of synthesizing information referring to the factors of learning. The notions of ‘explanation’ and ‘causal explanation’ are analyzed. The author suggests a model of classification of factors which influence
learning. |
||||||
|