Роль мотивационных принципов в организации обучения математике: Мотивационные стратегии
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
723 1
Ultima descărcare din IBN:
2021-11-11 13:34
SM ISO690:2012
ЧОБАН-ПИЛЕЦКАЯ, Антонина. Роль мотивационных принципов в организации обучения математике: Мотивационные стратегии. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 302-310. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Роль мотивационных принципов в организации обучения математике: Мотивационные стратегии

Pag. 302-310

Чобан-Пилецкая Антонина
 
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2013


Rezumat

În articolul de faţă sunt elucidaţi factorii ce determină dezvoltarea motivaţiei învăţării ştiinţelor matematice în şcoală. Cu acest scop au fost evidenţiate particularităţile dezvoltării motivaţiei şi intereselor cognitive în procesul învăţării ştiinţelor matematice în şcoală; au fost elaborate şi experimental argumentate metode de dezvoltare a motivaţiei învăţării ştiinţelor matematice în şcoală.

In the present paper the psychological-pedagogical factors of development of motives of mathematical learning in school are studied. From this point of view: - we have exposed the peculiarities of development of motives of the cognitive interest to learning mathematics; - we have elaborated and experimentally substantiated the methodology of the development of motivation in the process of mathematical learning.