Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
745 20 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 22:49 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
372.8:574 (1) |
Education (14255) |
General ecology and biodiversity (779) |
SM ISO690:2012 SOCHIRCĂ, Elena, MAMOT, Vitalie, JECHIU, Elena. Considerații cu privire la formarea și percepția educației ecologice de către elevi. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 183-189. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 372.8:574 | ||||||
Pag. 183-189 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Starea calității mediului ambiant din lume și din țară determină orientarea și axarea învățământului spre promovarea unei culturi și atitudini față de mediu. Învățământul axat pe formarea competenței ecologice/de protecție a mediului este un obiectiv prioritar în soluționarea problemelor de mediu, ce contribuie la formarea ecologică și a culturii de mediu a tinerei generații la nivel motivațional, emoțional, valoric, cognitiv cât și atitudinal/comportamental. Scopul cercetării constă în stabilirea percepției elevilor cu referință la conceptul de educație ecologică, acțiunile ecologice și atitudinile față de protecția mediului. În actuala cercetare au fost implicate clasele liceale din cadrul Liceului Academic Republican de Arte Plastice „Igor Vieru”. Prin urmare, ei au completat un chestionar în care le-au fost adresate întrebări cu referire la percepțiile lor față de problemele de mediu pe care le-au studiat la lecțiile de geografie, științe, biologie și alte discipline școlare. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie ecologică, competența de protecție a mediului ambiant, acțiuni ecologice, percepția ecologică, educație/învățământ, environmental education, environmental competence, ecological actions, ecological perception, education |
||||||
|