Cadrul conceptual al educației tehnologice cu impact asupra formării elevilor pentru rolul de părinte responsabil
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
633 14
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-19 14:15
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.016:6 (9)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3925)
APPLIED SCIENCES. MEDICINE. TECHNOLOGY (24870)
SM ISO690:2012
ROTARU, Ioana-Corina. Cadrul conceptual al educației tehnologice cu impact asupra formării elevilor pentru rolul de părinte responsabil. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 149-159. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Cadrul conceptual al educației tehnologice cu impact asupra formării elevilor pentru rolul de părinte responsabil

The conceptual framework of technological education with impact on staff trening for the responsible parent role

CZU: 37.016:6

Pag. 149-159

Rotaru Ioana-Corina
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2019


Rezumat

Educația răspunde exigențelor evoluției realității naționale și internaționale. Conținutul acesteia cuprinde totalitatea cunoștințelor, normelor de conduită, idealurilor, valorilor, precum și elementele culturii materiale și spirituale a societății, care urmează să fie învățate/dobândite. Educația favorizează dezvoltarea omului prin intermediul societății cât și a societății prin intermediul omului. Familia ocupă primul loc între factorii care infuențează cultura tehnologică a copilului, de aceea este nevoia părinţilor de a se dezvolta permanent pentru a se adapta diferitelor solicitări. Educația parentală are scopul de a-i sprijini pe părinți în creșterea și educația copiilor, în conștientizarea rolurilor pe care le au în raport cu copiii și de a le îmbunătăți competențele parentale.

Education responds to the exigencies of the evolution of national and international reality. Its content includes all the knowledge, norms of conduct, ideals, values, as well as the elements of the material and spiritual culture of society to be learned / acquired. Education favors the development of man through society and society through man. The family is the first among the factors that infuse the child's technological culture, which is why parents need to develop permanently in order to adapt to different demands. Parental education aims to support parents in raising and educating children, raising awareness of their roles in relation to children, and improving parenting skills

Cuvinte-cheie
educaţie, educaţie tehnologică, educație parentală,

educație, educație tehnologică, educație parentală