Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
633 14 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-19 14:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016:6 (9) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (3925) |
APPLIED SCIENCES. MEDICINE. TECHNOLOGY (24870) |
SM ISO690:2012 ROTARU, Ioana-Corina. Cadrul conceptual al educației tehnologice cu impact asupra formării elevilor pentru rolul de părinte responsabil. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 149-159. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016:6 | ||||||
Pag. 149-159 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația răspunde exigențelor evoluției realității naționale și internaționale. Conținutul acesteia cuprinde totalitatea cunoștințelor, normelor de conduită, idealurilor, valorilor, precum și elementele culturii materiale și spirituale a societății, care urmează să fie învățate/dobândite. Educația favorizează dezvoltarea omului prin intermediul societății cât și a societății prin intermediul omului. Familia ocupă primul loc între factorii care infuențează cultura tehnologică a copilului, de aceea este nevoia părinţilor de a se dezvolta permanent pentru a se adapta diferitelor solicitări. Educația parentală are scopul de a-i sprijini pe părinți în creșterea și educația copiilor, în conștientizarea rolurilor pe care le au în raport cu copiii și de a le îmbunătăți competențele parentale. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, educaţie tehnologică, educație parentală, educație, educație tehnologică, educație parentală |
||||||
|