Rolul factorilor educaționali în formarea personalității elevului
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1985 245
Ultima descărcare din IBN:
2024-11-05 01:42
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013.46 (2)
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4182)
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Rolul factorilor educaționali în formarea personalității elevului. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 136-142. ISSN 1857-0623.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei)
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636

Rolul factorilor educaționali în formarea personalității elevului

The role of educational factors in the formation of pupil’s personality

CZU: 37.013.46

Pag. 136-142

Vinnicenco Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
 
Disponibil în IBN: 1 august 2019


Rezumat

Educația reprezintă un fenomen sociouman. În acest articol se descriu factorii educaționali care contribuie la formarea personalității elevului. Sub influența factorilor sociali și educaționali, individul se modelează structural, dobândind un limbaj articulat, gândire logică, afectivitate, voință, personalitate.

Education represent a social phenomenon. In this article, we describe the educational factors, which contribute towards the formation of pupil’s personality. Under the influence of educational and social factors, the individual is shaped structurally, by gaining an articulated language, logical thinking, affectivity, will and personality.

Cuvinte-cheie
educaţie, personalitate, elev, fenomen, mediu, familie, şcoală,

education, personality, pupil, phenomenon, environment, family, school