Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1985 245 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-05 01:42 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013.46 (2) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4182) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Rolul factorilor educaționali în formarea personalității elevului. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2019, nr. 1(15), pp. 136-142. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||||
Numărul 1(15) / 2019 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.013.46 | ||||||||
Pag. 136-142 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Educația reprezintă un fenomen sociouman. În acest articol se descriu factorii educaționali care contribuie la formarea personalității elevului. Sub influența factorilor sociali și educaționali, individul se modelează structural, dobândind un limbaj articulat, gândire logică, afectivitate, voință, personalitate. |
||||||||
Cuvinte-cheie educaţie, personalitate, elev, fenomen, mediu, familie, şcoală, education, personality, pupil, phenomenon, environment, family, school |
||||||||
|