Особенности профессионального самосознания студентов-психологов
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
754 0
SM ISO690:2012
НАСТАУШЕВА , Наталья. Особенности профессионального самосознания студентов-психологов . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 242-245. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Особенности профессионального самосознания студентов-психологов

Pag. 242-245

Настаушева Наталья
 
Молдавский Государственный Университет
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Problema autodeterminării profesionale pe parcursul multor ani trezeşte tot mai frecvent interesul specialiştilor. Acest fapt este condiţionat de anumite schimbări social-economice din ţara noastră, care au atras după sine modificările sistemului de valori şi atitudini ale cetăţenilor, inclusiv atitudinea faţă de diferite profesii. Formarea personalităţii profesionistului se efectuează cu succes numai în cazul când în procesul instruirii se formează o autoconştiinţă profesională adecvată.

Construction of a professional identity can only succeed if an adequate professional self-awareness is formed during the process of education. An individual's professional self-awareness substantially affects his professional development and, along with interests, values, ideals, etc., qualifies as the regulator of professional self-definition.