Articolul precedent |
Articolul urmator |
690 86 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-16 19:36 |
SM ISO690:2012 BOLBOCEANU, Aglaida. Aspecte psihosociale şi psihologice ale învăţării pe tot parcursul vieţii. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 397-402. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 397-402 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article presents the essence of the concept of „lifelong learning” versus traditional learning, major economic, social, psychological benefits and risks, motives and barriers. Based on a brief analysis of the situation, there are suggested actions are needed to accelerate the implementation of lifelong learning in Moldova. Fields of activities of psychological assistance service to lifelong learning are highlighted. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|