Aspecte psihosociale şi psihologice ale învăţării pe tot parcursul vieţii
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
690 86
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-16 19:36
SM ISO690:2012
BOLBOCEANU, Aglaida. Aspecte psihosociale şi psihologice ale învăţării pe tot parcursul vieţii. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 397-402. ISBN 978-9975-48-100-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Școala modernă: 2015
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități"
Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015

Aspecte psihosociale şi psihologice ale învăţării pe tot parcursul vieţii


Pag. 397-402

Bolboceanu Aglaida
 
 
 
Disponibil în IBN: 31 iulie 2019


Rezumat

The article presents the essence of the concept of „lifelong learning” versus traditional learning, major economic, social, psychological benefits and risks, motives and barriers. Based on a brief analysis of the situation, there are suggested actions are needed to accelerate the implementation of lifelong learning in Moldova. Fields of activities of psychological assistance service to lifelong learning are highlighted.

Cuvinte-cheie
-