Articolul precedent |
Articolul urmator |
515 22 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-26 13:15 |
SM ISO690:2012 BALAN, Tatiana. Mentoratul de dezvoltare profesională – perspectivă a realizării reformelor educaţionale în Republica Moldova. In: Școala modernă:: provocări și oportunități, 5-7 noiembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2015, pp. 243-246. ISBN 978-9975-48-100-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Școala modernă: 2015 | ||||||
Conferința "Școala modernă: provocări și oportunități" Chişinău, Moldova, 5-7 noiembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 243-246 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The content of the article presents the actuality of mentoring activities implementation of teachers’ professional development from Republic of Moldova. Practical value of mentoring, which is applied in developed countries, confirms availability of application of such activities in our country. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|