Les jeux linguistiques et communicatifs dans l'acquisition de la langue française
Close
Articolul precedent
Articolul urmator
438 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-02 00:45
SM ISO690:2012
CILIUȚĂ, Lidia, BURDUJAN, Radu. Les jeux linguistiques et communicatifs dans l'acquisition de la langue française. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 36-40. ISBN 978-9975-76-161-1.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 3, 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Les jeux linguistiques et communicatifs dans l'acquisition de la langue française


Pag. 36-40

Ciliuță Lidia, Burdujan Radu
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 29 iulie 2019


Rezumat

Jocul rămâne una din cele mai importante forme de manifestare a copilului. Diverse activități ludice la lecții de limbă franceză facilitează procesul de asimilare, fixare şi consolidare a cunoştinţelor, iar datorită caracterului său formativ influenţează dezvoltarea personalităţii elevilor. Organizarea jocurilor didactice este necesară pentru a putea efectua cât mai multe exerciţii într-o formă variată şi plăcută astfel încât elevii să poată atinge obiectivele lingvistice fără să obosească şi să-şi piardă interesul. La lecții de limbă străină pot fi distinse mai multe tipuri de jocuri: individuale, scrise, de socializare, pe baza imaginilor, tabele sau hărți. Există, de asemenea, jocuri verbale, lingvistice, destinate să faciliteze la elevi diverse subtilități ale limbajului, omofonie, polisemie, etc.

The didactic games remain one of the most important manifestations of the child. Various playful activities during French classes facilitate the process of assimilation, reinforcing and consolidating knowledge, and because of its formative character they influence development of personality. Organization of educational games is necessary to make exercises in a varied and enjoyable form  so that students can achieve the linguistic objectives without tiring and interest lost. Different types of games can be distinguished during the language lessons: individual, written, socializing, based on images, tables or maps. There are also verbal games, language games which facilitate the students on various subtleties of language, homophony, polysemy, etc.