Articolul precedent |
Articolul urmator |
438 8 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-02 00:45 |
SM ISO690:2012 CILIUȚĂ, Lidia, BURDUJAN, Radu. Les jeux linguistiques et communicatifs dans l'acquisition de la langue française. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani : Probleme actuale ale didacticii ștințelor, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 3, pp. 36-40. ISBN 978-9975-76-161-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani Vol. 3, 2015 |
||||||
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani" Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 36-40 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Jocul rămâne una din cele mai importante forme de manifestare a copilului. Diverse activități ludice la lecții de limbă franceză facilitează procesul de asimilare, fixare şi consolidare a cunoştinţelor, iar datorită caracterului său formativ influenţează dezvoltarea personalităţii elevilor. Organizarea jocurilor didactice este necesară pentru a putea efectua cât mai multe exerciţii într-o formă variată şi plăcută astfel încât elevii să poată atinge obiectivele lingvistice fără să obosească şi să-şi piardă interesul. La lecții de limbă străină pot fi distinse mai multe tipuri de jocuri: individuale, scrise, de socializare, pe baza imaginilor, tabele sau hărți. Există, de asemenea, jocuri verbale, lingvistice, destinate să faciliteze la elevi diverse subtilități ale limbajului, omofonie, polisemie, etc. |
||||||
|