Dimensiuni conceptuale ale cunoaşterii ştiinţifice în procesul educaţional
Close
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
610 9
Ultima descărcare din IBN:
2022-02-07 20:59
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila. Dimensiuni conceptuale ale cunoaşterii ştiinţifice în procesul educaţional . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 135-138. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Dimensiuni conceptuale ale cunoaşterii ştiinţifice în procesul educaţional

Pag. 135-138

Franţuzan Ludmila
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 11 decembrie 2013


Rezumat

In the article there was analysed the concept of scientific inquiry, the fundamental levels of scientific inquiry: empirical– receptive and theoretical – rational, the stages of shaping of scientific inquiry, the conceptual nucleus of scientific theory and its functions.